Tűzvédelem

10 jó érv, olcsó árak helyett
Miért Igniplus?

10 jó érv, olcsó árak helyett

Országos hálózat, versenyképes árak, gyors reagálás

Tűzvédelem: 2014-ben is BÍRSÁGOKTÓL MENTES, biztonságos tűzvédelmi rendszer, a legjobb áron!tuzolto_keszulek_javitas_es_jo_ar
Mire ügyeljen, amikor vállalata tűzvédelméről gondoskodik?

10 DOLOG, AMI FONTOSABB AZ OLCSÓ ÁRNÁL! – Önnek milyen a tűzvédelmi partnere? Mire figyeljünk, mikor váltsunk, hogy találunk megfelelőbbet?

A tűzvédelem tipikusan az a terület, ahol semmire nem megyünk, ha spórolunk havi pár tízezer forintot – és jön egy ellenőrzés, ahol megkapjuk a százezres bírságot, ne adj isten történik egy baleset, ami akár emberek életébe kerülhet!  A korábban a Tűzoltóság, 2012-től hivatalosan a Katasztrófavédelem által előírt feltételeknek a legkisebb cégeknek is 100%-ban meg kell felelni. Sokat örökölték elődeiktől, kapták barátoktól az elérhetőséget és hasonló módon jutottak el jelenlegi tűzvédelmi partnerükhöz. A sok napi teendő mellett se ideje, se energiája a vezetőknek és a beszerzőknek, hogy a legjobbat megkeressék a cégük számára…

Ne higgyen az olcsó áraknak és ígéreteknek, nézzen utána, mit tud a szolgáltatója nyújtani az Ön pénzéért cserébe:

1. Tűzvédelmi partnere rendelkezésére áll a nap 24 órájában telefonon? A tűzeset, az ellenőrzés  nem ragaszkodik a munkaidőhöz és ilyenkor jól jön a szakmai segítség szolgáltatójától…
2.  Naprakészek a tűzvédelemhez kapcsolódó okiratai?  Tudja hol vannak ezek, pontosan kit kell hívnia ezzel kapcsolatban?
3. Az új munkába álló kollégák tűzvédelmi oktatása még mindig több napos/több hetes egyeztetést, többszörös alkalmazkodást, netán emelt hangú beszélgetést kíván Öntől?
4. Mennyire gyors a problémamegoldás szolgáltatójánál? Rendelkezik országos hálózattal, hogy azonnal küldje a megfelelő szakembert vagy a hiányzó eszközt Önnek?
5. Rendszeresen foglalkoznia kell a törvényi háttér változásával, a jogszabályok értelmezgetésével vagy ezt elvégzi Ön helyett partnere és mindenről időben, érthető nyelven értesíti Önt?
6. Nehéz gazdasági időket élünk, bárkivel előfordulhat, hogy kinnlévőségek miatt nem tudja időben átutalni partnerének egy megbízási díj összegét. Elég nagy és stabil céget választott ahhoz, hogy 30-60 napos fizetési csúszásokat tolerálni tudjon? Tud beszélni a vezetőséggel emberi módon ilyen esetben, vagy végrehajtói fenyegető levelek érkeznek válasz helyett?
7. Megfelelően képzett, gyakorlott szakemberekkel dolgozik szolgáltatója, megvannak a szükséges akkreditációi, méréshez szükséges eszközei és saját laboratóriumi háttere, vagy ezeket külső utakon oldja meg, jelentős időveszteséggel és pluszköltséggel?
8. Vannak figyelemre méltó, folyamatosan megújuló szakmai referenciái tűzvédelmi partnerének, vagy megmaradt egy-két jól bevált ügyfél mellett?
9. Partnere fejleszti saját szervezetét, követi az Uniós normák változásait, modernizálja cégét, ügyvitelét, kommunikációját vagy egy, a “régi dicsőségekből”  és véletlenszerű kapcsolatokból tengeti mindennapjait? Egyáltalán, milyen a partnere honlapja, vevőszolgálata? Elégedett velük, megbízhatónak, szimpatikusnak találja, akikkel jó együtt dolgozni?
10.  Minőségi termékeket szállít, hibátlan szolgáltatásokat biztosít, vagy csak az olcsóságra törekszik és mindig kapkodó cserék, utolsó pillanatban történt “tűzoltó” intézkedések jellemzik az együttműködést?

Vizsgáztassa tűzvédelmi partnerét a fenti szempontok szerint! Ha több pontban elégedetlen a válasszal, kérjük, ismerje meg az IGNIPLUS cégcsoport  filozófiáját, ha szimpatikus, kérje INGYENES ajánlatunkat!

Az IGNIPLUS cégcsoport válaszai a fenti kérdésekre –

1. Állandó telefonos ügyeletet biztosítunk partnereink részére, minden nap, a nap 24 órájában! És ez így megy már 12 éve, sok érdekes esettel találkoztunk, nem lepődünk meg semmin, ha szükségét érzi, bátran, bármikor tárcsázza ügyeletes kollégánk számát!
2. Minden partnerünknek személyes kapcsolattartója van, aki 100%-ban tisztába van a szükséges iratokkal, dokumentumokkat, esetleg lejáró határidőkkel és időben jelzi ezt partnereink felé! SŐT! Teljesen egyedülálló fejlesztésbe fogtunk, teszt üzemben már működik a magyar piacon egyedülálló, internetes alapú digitális tűz- és munkavédelmi nyilvántartó rendszerünk, az IGNIPLUS Tűzfelhő, ami nyilvántartja, letölthetővé teszi Önnek a nap 24 órájában vonatkozó dokumentumait, tűzvédelmi oktatási anyagait, figyelmezteti a határidőkre, jogszabály-változásokra! Így azonnal, digitális formában is láthatja, akár összes üzemének/telephelyének pillanatnyi állapotát! Franchise partnereink (szállodaláncok, bankfiókok, ingatlankezelők stb.)  számára különösen hatékony és kedvelt megoldás!
3. Országos hálózatunknak köszönhetően kollégáink rugalmasan alkalmazkodnak a személyes oktatási időpontokhoz is, ám a fenti IGNIPLUS Tűzfelhő rendszerben a munkavállaló minden szükséges oktatási anyagot megtalál TÁVOKTATÁS formájában és ennek elsajátítás után online kérdőíven teljesítheti a követelmények szerinti vizsgát, akár este, otthonról, így sem az oktatás, sem a tanulás nem vesz el a munkaidejéből, külön szervezést sem igényel!
4. Magyarország minden megyéjében, Ausztriában és Romániában is van képviseletünk. Szolgáltatásunk egyik alapja, hogy gyorsan tudjuk megoldani a felmerülő problémákat! Az útiköltséget áraink tartalmazzák, KISZÁLLÁSI DÍJAT NEM SZÁMOLUNK FEL!
5. A törvények vonatkozó változásait nyugodtan ránk bízhatja! Személyes kapcsolattartója ezeket a módosításokat követi Ön helyett és nem a változásokkal, hanem a szükséges megoldásokkal keresi meg Önt, hogy vállalata, cége zavartalanul működhessen!
6. Egy stabil, megbízható és megértő partner aranyat ér a mai világban! Megértjük, ha néha késve fizeti számláit, nálunk nem rutin az azonnali ügyvédi intézkedés! Folyamatos, heti szintű kommunikációval eddig minden ilyen jellegű problémát sikerült kezelnünk, nem volt szükség jogi útra, legyen szó mikrovállalkozásokról, vagy legnagyobb nemzetközi partnerekről!
7. Munkatársaink minden szükséges végzettséggel rendelkeznek rendelkeznek és folyamatosan másoddiplomás és szakmai továbbképzéseken vesznek részt. Van hivatásos tűzoltó kollégáink közt, aki kitűnően ismeri azokat a szempontokat, amiknek egy hatósági ellenőrzés során meg kell felelni. Megnyugtató, ha egy könyvelő ismeri a NAV szempontjait? Nos, ez ugyanaz a mi szakterületünkön!
8KKV és nemzetközi franchise partnereinkkel évek óta együttműködünk (pl. MOL, FGSZ Földgázszállító, TESCO, Audi Hungaria Motor Kft., LUKOIL Magyarország Kft., Raiffeisen Bank, MVM gter Gázturbinás Erőmű stb.) és különböző területekről érkező új partnereink (AGODA, Kröpfel és Társai, BRENDON Áruházak) igényeit is igyekszünk maradéktalanul kielégíteni!
9.  2012/2013-ban is több jelentős pályázati projektünk valósul meg: új kollégák érkeztek, szervezeti átalakítás történt, hamarosan új, alternatív energia forrásokkal ellátott telephelyünkre költözünk, megújult weboldalunk, arculatunk és kommunikációnk. 2014 márciusától, a legfontosabb lépésként pedig bevezetjük az IGNIPLUS Tűzfelhő vállalatirányítási- és ügyfél rendszert, ami a jövőben felhő alapúvá, még rugalmasabbá teszi partnereink számára a tűzvédelmi és munkavédelmi szolgáltatásokat!
10. Folyamatosan keressük az újonnan elérhető, kiváló ár/érték arányú termékeket a külföldi piacokon, azokat az EU-nál szigorúbb magyar engedélyezési eljárásokon bevizsgáltatjuk, hogy ne csak kitűnő áron, de a legmegbízhatóbb minőségben kerüljenek partnereinkhez!

TŰZVÉDELMI szolgáltatásaink széles körűek!
Kérje cégére szabott INGYENES ajánlatunkat, hasonlítsa össze mostani szolgáltatójával az IGNIPLUS cégcsoport ajánlatát:

igniplus_bt_cegcsoport_kapcsolat_tuzvedelem_munkavedelem_kornyezetvedelem